Part 2 - First weeks of 2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Part 2 - First weeks of 2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Part 2 - First weeks of 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

24 Januari 2008 | Australië, Sydney

Zo hier is het 2e deel van mn verhaal!

Ik was gebleven bij het op bondi beach liggen en stappen.. Deze week ben ik weer op het kantoor geweest om aan mijn scriptie te werken en woensdag (gisteren) had ik een vergadering over dat gebied.. Vanochtend heb ik weer gewerkt bij Loaf and Leaf.. mocht nu van 7 tot 3 dus nu heb ik ff veel uurtjes gewerkt! en morgen weer! Zaterdag is het Australia Day!! ook de afsluiting van het sydney festival.. =(
Er is zaterdag dus overal weer wat te doen! we zijn er nog niet helemaal uit waar we naar toe gaan: darling harbour/the rocks/ hyde park.. we gaan denk ik een beetje van alles bekijken! Zondag gaan we wss weer met zn alle bqq en die week daarop gaan we carnaval vieren! haha klinkt als 1 groot feest allemaal.. maar ik ben nog wel serieus aan mn scriptie bezig ook! Ik ben van de week ook weer gaan hardlopen met janneke, gingen naar een parkje.. leek het net of je ineens in de jungle stond tussen allemaal palmbomen :D maar het rennen zelf ging niet zo lekker.. Gister weer naar het strand gweest maar van surfen kwam ook niet veel want de golven waren bessst hoog! (lees: als je op de golf staat dan komt ie nog 2 meter boven je uit! ik wordt wss alleen maar overspoelt heletijd dus sanne en ik hebben het bij zandkastelen bouwen, pilates en surfers kijken gehouden!

Zondag waren Gilles en Jacqueline en J dr ouders hier! (oom en tante) Ze vroegen de avond daarvoor of ik de volgende dag mee naar de Blue mountains wilde.. dat wilde ik wel! Dus wij de volgende dag 2 uur in de trein heen en 2 uur terug en bij de Bl mnts zoals ze ook wel genoemd worden, met de bus naar Scenic world gegaan en daar met de kabelbanen en de railway gegaan! was weer vet! daarna wilde we de trein haalde.. maar dat was mislukt dus toen zijn we nog ff op een terrasje gaan zitten! Terug in Sydney zijn we naar Darling Harbour gelopen en hebben we iets gegeten bij de Black Bird.. met uitzicht op de haven!! Ik begon heel ff te regenen maar gelukkig zette het niet door en toen zijn we nog met de ferry naar circular quay gevaren.. (onder de brug door!) was erg gaaf want we stonden op het dak! Dus het was echt een gave dag en ook om ff weer met familie te zijn!

Verder maken we nog grappige dingen mee zoals janneke, sanne en ik die samen in 1 bus stappen met als doel dezelfde bestemming en vervolgens alledrie ergens anders uitstappen! (ik had een surfboard voor mn snufferd dus ik zag niet zoveel en de buschauffeur had haast zodat ik niet snel genoeg door de deurtjes heen was en sanne al buiten stond) en het huis dat langzaam aan het instorten.. (gat in ons plafond, maartje haar lamp vol met water naar beneden, verstopte leidingen enz) Gelukkig is het tot nu toe nog erg grappig allemaal! Ondertussen komen er steeds meer nieuwe mensen aan en gaan er steeds weer mensen weg.. dus ik weet ondertussen niet meer met wie ik allemaal samen woon! maar wel gezellig!! Hier komen nog wat foto's van de afgelopen tijd hier in sydney en omstreken!

Kusjes, Veroniek

  • 24 Januari 2008 - 12:46

    Patries:

    Leuk weer om je belevenissen te lezen !! En zo te zien heb je je samen met Gilles & Jacq ook wel vermaakt...

    Haha, die Gilles met z'n hoedje. Leuke foto's hoor.

    Liefs xx Marcel, Patricia, Isabelle & (een jarige) Zoë.

  • 24 Januari 2008 - 17:42

    Mam:

    hee dochter, dat kan niet hè, op de foto met een naakte aboriginal!!!
    en je oompje geeft het goede voorbeeld!!!
    enne wat is nou die pilates??
    bye bye, kus van je mam. love you

  • 24 Januari 2008 - 19:27

    Jvanderwindt:

    Hoi Veroniek,
    Bedankt weer voor je mailtje, met al je
    wederwaardigheden.Wat leuk dat je met Gilles en Jacqueline op stap bent geweest.Prachtig die Blue Mountains !
    Sterkte met je scriptie en veel plezier verder. Groetjes van Tante Jopie.

  • 24 Januari 2008 - 23:55

    Jenn:

    haa vero!!
    Goed gewerkt vanochtend?
    heb net je verhaaltje gelezen en moest ff lachen om het stukje waarin je zegt dat jij begon te regenen.;) Wil ik toch wel eens een keer zien!:P

    See ya vanavond!!

  • 25 Januari 2008 - 16:08

    Nel En Piet:

    bedankt voor je verhaal,leuk om al je belevenissen weer te lezen.was vast wel kikken met gilles en jacq en haar ouders.gilles had eenleuk hoedje op. nou de groetjes maar weer en succes met je studie.doeiiiiiiii.

  • 30 Januari 2008 - 09:37

    Mark:

    Hoi Veroniek,

    Ik vind het geweldig om je verhalen te lezen! Met zo veel foto's kan ik een aardig plaatje maken van je avonturen en .... scriptie(?) (daar heb ik geen foto's van gezien).

    Wat een geweldig landschap heeft Australie zeg! Van beach tot bush, van strand tot club.

    Op een van de foto's stond je met een fotobeest op de foto van de 'wildlife world' expositie. Marianne en ik hebben die serie foto's ook in Stockholm gezien afgelopen jaar. Erg mooi en indrukwekkend.

    Gezien je commentaar bij een foto over een oue bak van een wagen, heb ik je ook nog stijl. I love that old car too!

    Tante Elly en oom Jaap vinden je verhalen ook geweldig die je schrijft. Van hen en ons heb je hartelijke groeten!

    Schrijf en fotoshoot vooral door, we genieten van je verhalen en foto's.

  • 31 Januari 2008 - 12:46

    Van Veentjes:

    Hoi Veroniek,

    Wij wilden je nog even laten weten dat afgelopen zaterdag (toen vierden we Zoë's verjaardag) opa & oma v.d. Windt je avonturen weer gelezen hebben. En ze vonden de foto's (met Gilles & Jacq) fantastisch !! Lieve groetjes

    xx Patries (& Marcel, Isabelle en Zoë)

  • 03 Februari 2008 - 15:18

    Saskia:

    Hoi Veroniek,
    Volgens mij heb je je wel vermaakt met de fam. v.d. Windt. Leuk om weer een stukje te hebben gelezen.
    Groetjes,
    Haim,Saskia,Linsey en Nicky

  • 03 Februari 2008 - 15:18

    Saskia:

    Hoi Veroniek,
    Volgens mij heb je je wel vermaakt met de fam. v.d. Windt. Leuk om weer een stukje te hebben gelezen.
    Groetjes,
    Haim,Saskia,Linsey en Nicky

  • 05 Februari 2008 - 15:37

    Jacqueline:

    nou veroniek wat denk je hebben we 24 vertraging gehad mochten we een nachtje in het hilton in brisbane was wel gaaf maar ook vermoeiend omdat je toch je koffers weer heen en weer moest slepen maar we zijn nu weer thuis maar willen graag met je ruilen wat een klote weer hier maar we hebben het verder nog erg fijn gehad we zijn byron bay geweest schitterd mooi en erg mooi weer gehad dus toch nog een kleurtje gekregen. maar je hoort weer van ons gr jacq

  • 05 Februari 2008 - 20:41

    Leoniek:

    Hey VERONIEKJE!!!

    We hebben je mailtje zojuist gelezen. Erg leuk om iets te horen van je. Ik ga pas 23 mei naar Zweden voor stage dus dat duurt nog even. Beetje lekker weer?

    Liefs en een dikke zoen vanuit het hotel!

    Leoniek

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 25594

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: