Carnaval downunder! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Carnaval downunder! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Carnaval downunder!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

06 Februari 2008 | Australië, Sydney

Carnaval is alweer voorbij! we hebben het helaas maar 1 dag gevierd maar we hebben er alles uitgehaald! Look at the pictures! Verder ben ik afgelopen dagen en vorige week weer met mijn scriptie bezig geweest en heb ik bij Loaf & Leaf gewerkt, wat erg gezellig is! In de keuken werken 2 jongens die zo gek zijn als een deur! De ene komt van de Filipijnen en maakt heel de dag grapjes ook als er niemand luistert en de andere legt me alles 100 keer per dag uit.. dus veel kan er niet meer fout gaan!
Dit weekend gaan de meiden op surfkamp, maar gelukkig is er nog een heel huis met mensen met wie ik me kan vermaken! Volgende week donderdag ga ik samen met Maartje naar Albury om daar interviews te doen voor mijn scriptie en dan gaan we zaterdag door naar Melbourne en maandag avond weer naar huis met het vliegtuig! Dus daar hebben we zin in!

Hier zijn wat foto's van de carnaval en volgende keer horen jullie hoe het in Albury/Melbourne was!

Kusjes, Veroniek

Klik op deze link om de foto's te bekijken!

• 06 Februari 2008 - 11:13

Patricia:

Hoi Veroniek,

Ben wel benieuwd naar de foto's v.d. carnaval... Maarre, waar zijn die dan????????????????? Ik kan ze niet ontdekken, hoor!

Liefs xx Patries.

• 06 Februari 2008 - 12:12

Tina:

Hoi Vero,

Dat zouden ze hier ook graag willen, carnaval in de zomer, Dorine is in haar stewardessen-outfit verkleumt tijdens de optocht in schaijk. Lilian heeft in Oeteldonk een uur staan wachten in de kou voor ze langs de uitsmijter van het Pumpke mocht.
    Kortom wij stemmen voor carnaval in de zomer!
    Veel plezier down under en vooral de recepten van de salades bij leaf en loaf opschrijven, dan weten we tenminste wat ze eten daar!
    groetjes Tina en de rest!

• 06 Februari 2008 - 12:17

Patricia Nog 'n Keer:

Okee, ik heb de foto's gezien. Leuk !!
    En met dat witte kleed, lijk je nog bruiner.... Ben jaloers hoor.

Dikke kus, ook van Marcel, Isabelle & Zoë

• 06 Februari 2008 - 15:41

Stefanie:

Joehoeeeee Carnaval DOwnunder!!! Meisje, het was zo raar om dit jaar zonder jou carnaval te vieren haha! Maar aan de fotos te zien, heb je je heeeeel erg goed vermaakt tijdens je ene dagje carnaval!! :D Haha, echt SUPERleuke fotos!! Maarre, sinds wanneer drink jij bier???! :O hahaha..
    Meisje, ik mail je fotos van onze carnaval inclusief carnavalsverhalen enzo die erbij horen..:p haha!!
    Kusjes Steefje!

• 06 Februari 2008 - 18:35

Nel:

hoi veroniek,het zal wel saai voor je worden nu de meeste feestjes voorbij zijn.nou ja aan het werk maar weer.wel fijn voor je dat je een grote vriendengroep om je heen hebt.veel plezier maar weer en de groeten van piet en nel.

• 07 Februari 2008 - 19:35

Dad:

hey veroniek.
    goed dat het super was die carnaval.
    je ziet er wel super bruin uit zo.
    aardig dat die jongens je alles uitleggen en dan ook nog grappen maken zo is werken gezellig en gaat de tijd snel.
    hoe ga je die interviews zo snel noteren of heb je een filmcamera met geluid met en grote batterij`en.
    veel succes in albury.
    gezellige dag in melbourne.
    hugs daddy xxxxxxxxx

• 08 Februari 2008 - 17:44

Lisa:

heeeeeeeeeeeeeeeeee verroo!!!
    Oehh.. jij bent echt al heel lang.. ik ga zo naar Rowan toe.. dus ik dacht er eens n keer aan om een berichtje te sturen:p.. wweet je wel hoe prettig jij hebt het met die warmte tijdens de carnaval.. ik was ongeveer bevroren toen wij die focking lelijke optocht hier aan het kijken waren!! hahaaha.. gelukkig heb jij het wat relaxter..
    tot snel..
    Groetjesssxx Lisa

• 09 Februari 2008 - 13:09

Fam Van Der Ende!!:

Ha nichy!

Leuk om al je verhalen te lezen en zo een beetje op de hoogte te blijven van al je belevenissen.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Kom je geen tijd te kort!!?
    Tot je volgende bericht!

Groetje Tante Elly en Leanne

• 20 Februari 2008 - 17:53

Mam:

tijd voor een nieuw verhaaltje!!! hahaha
    fijn hè, zo'n mam! ja, nou, ik vind je verhalen gezellig om te lezen en ben erg benieuwd naar de foto van het neighbourswinkeltje"?! en de andere foto's ook natuurlijk. xxx van je mam

• 21 Februari 2008 - 19:13

Jacqueline:

hallo veroniek tijd niks van je gelezen ben wel benieuwd hoe je het in melbourne heb gehad. wij zitten weer in het koude kikkerlandje ben jaloers op je en zeker op de temperatuur, maar goed we genieten van de foto's het is niet anders gr jacq

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney