First weeks 2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu First weeks 2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

First weeks 2008

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

19 Januari 2008 | Australië, Sydney

Hey ya all! ff een verhaaltje tussendoor van wat ik allemaal gedaan heb de afgelopen weken! Deze keer geen uitstapjes of vette beesten maar gewoon wat ik allemaal doe during the weeks..

First of all ik heb een baantje gevonden! Na een aantal dagen op te zijn geweest naar een baantje, veel plaatsen gevraagd maar bij heel veel heb je een RSA nodig.. Responsible .... Alcohol..
Die had ik niet en kost best wat geld om die te halen dus iets zoeken waar ze geen alchol schenken! Ik wilde eigelijk ergens als receptioniste werken maar dat bleek nog niet zo makkelijk te zijn omdat ik nog niet zolang ervaring heb en omdat ze nergens mensen nodig hadden :( Toen ben ik hier in bondi wat gaan vragen bij een soort bakker barts enzo.. en uiteindelijk na een paar keer te zijn gegaan hadden ze me ergens nodig! Ik heb nu 4 dagen gewerkt en het is echt leuk! Loaf and Leaf heet het en ze verkopen broodjes en salades die ik mag maken.. en t verdient ook aardig dus ik ben blij! en heel aardige mensen!

Verder hebben we de week van oud op nieuw vooral veel op bondibeach gelegen.. geoefend met surfen.. ging als iets beter.. 5 januari begon het Sydney Festival! erg gaaf met wat gratis optredens! Ik was met janneke, sanne en renate naar Martin Place gegaan (een groot plein in sydney) daar draaiden wat dj's en het was echt supervet! daar van 7 tot 11 staan dansen en daarna toch nog doorgegaan in de Sidebar! wat ook leuk was.. heel het stagehuis was weer van de partij dus de helft van de tent stond vol met dutchies! Volgende dag weer naar het strand gegaan =)

Die maandag ben ik weer begonnen met mijn scriptie!

maar de rest volgt want het is slaaptijd! net heel het verhaal afgetypt maar toen besloot de site dat ik me even opnieuw in moest loggen en de 2e helft van het verhaal naar de prullebak ging =(

Hier alvast de pictures!

  • 19 Januari 2008 - 14:21

    Mam:

    hey ben jij dat met die surfplank????
    ik herken je haast niet meer!!!!! :p zoooo bruin!!
    gat in het plafond van je kamer?? te hard met die surfplank gegooid of zo??
    het lijkt me wel een leuke straat waar het stagehuis staat. wel de buren te vriend houden hoor, anders staan jullie straks met z'n allen op straat!!!!
    ja .....ik heb ze gevonden hoor, m'n kaarten zijn aangekomen. :)
    veel plezier met gilles en jacqueline de komende dagen. doe ze maar de groetjes van ons! bye bye dikke knuffel van je mam

  • 19 Januari 2008 - 19:17

    Van Veentjes:

    Ha Veroniek,

    Wij zijn ook jaloers op dat bruine kleurtje, hoor !!! Mama gaat op de zonnebank, maar dat is toch niet echt,he. Misschien dat we volgende maand op wintersport ook een beetje bijkleuren, anders vallen we zo in het niet bij jou...... haha.

    We hebben foto's gezien van jouw oude kamer (nu Rowan's kamer) Gaaf geworden, hoor. Leuke kleurtjes op de muren.... Tja, weggegaan is plaats vergaan!

    Veel liefs en van ons ook de groetjes aan Gilles en Jacqueline.

    xxx Isabelle & Zoë (en papa en mama)


  • 19 Januari 2008 - 21:29

    Jvanderwindt:

    Hoi Veroniek,
    Leuk weer een mailtje van je te ontvangen
    en te merken dat je het zo plezierig hebt met vriendinnen en in je baantje.
    Sterkte met je scriptie en de hartelijke groeten van Tante Jopie.
    Hou je haaks !

  • 20 Januari 2008 - 09:57

    Melanie:

    Dag lieve Vero!
    Zo te horen gaat het allemaal erg goed!
    Leuk hoor die foto's! Miss kun je mij in Nederland ook een keer leren surfen? Volgens mij hebben we bij oma nog een surfboard liggen! Je bent een echte surfbabe!! (H) leuk leuk leuk!

    We moesten vrijdag en gisteren optreden bij RVZR. Wel jammer dat we jou moesten missen dit jaar zeg!
    :(

    Nou meid, geniet er maar weer van!
    Ook heel veel succes in de broodjeszaak.
    En tot horens!
    xxxx. mellie

  • 20 Januari 2008 - 14:56

    Nel En Piet:

    hoi veroniek leuk verhaal heb je weer geschreven en je werkt toch ook nog wel eens aan je scriptie? ik dacht al.fijn dat je een baantje gevonden hebt dan heb je tenminste wat extra's in je zak.de foto's zijn ook leuk om te bekijken. zonde zeg dat gat in je plafond,nou ja dat zal ook wel weer goed komen.Zo nu maar weer de groetjes en als Gilles en Jacq komen doe ze dan ook de groeten van ons en een kus van ons allebei.

  • 25 Maart 2008 - 20:23

    Ans:

    hoi Rowan ,ik kreeg van je moeder de link van je site en ben gelijk even gaan kijken,ik wordt er jaloers van ,hier is het nu net pasen geweest en er ligt gewoon sneeuw,wel leuk voor een keertje maar een zonnetje lijkt me ook wel even lekker.
    Fantastisch dat je naar Australie bent gegaan ,kunnen ze mooi niet meer afnemen.
    Geniet nog de laatste maanden en maak er een superbelevenis van.
    groetjes uit Groningen

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 25602

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: