Surfen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Surfen!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Surfen!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

02 December 2007 | Australië, Sydney

Zooo dit is echt het vetste weekend wat ik in lange tijd heb gehad!! vrijdag vertrokken naar Seal Rocks.. onderweg sterren gekeken en een vallende ster gezien =D
Na ongeveer 3 uur rijden kwamen we bij het verblijf aan.. midden in de bossen tussen de kangaroos! echt gezien!! we sliepen in een huis met allemaal stapelbedden.. goed te doen voor 2 nachtjes..
Na iets gedronken te hebben gaan slapen en de volgende dag vroeg opgestaan om met het busje naar Booti Booti Beach te gaan! eerst regende het een beetje maar het klaarde al snel op! na uitleg te hebben gehad van de echte australische surfleraren de zee ingegaan! eerst geoefend met peddelen en omhoog drukken.. best lastig maar na wat oefenen lukte het wel! vooral moeilijk om met je surfplank de zee in te komen!

Na de pauze, waarin we naar een winkeltje verderop zijn gelopen en een dode kangaroo langs de weg vonden :( gingen we weer verder met surfen.. Het staan lukte al vrij snel.. voor 2 sec ofzo! Na 4 à 5 uur op t strand(zonder zonneallergie!) terug naar het kamp .. daar hebben we barbeque gegeten en een superleuk feest gehad! allemaal verschillende nationaliteiten, leuke muziek en maffe drankspelletjes..

Volgende dag weer om 8 uur op! pff maar wij weer in de bus naar het strand.. deze keer naar Seal Rocks.. heeeel mooi!lekker weertje en best vaak gestaan!! één keer heel lang over een golf supervet! daarna verdronk ik bijna! haha harstikke moe dus maar eruit!

Het was echt een superweekend en nu helemaal kapot!

Kus, Veroniek

PS: dolfijnen, kangaroos en pelikaan in het wild gezien!! Dolfijnen zwommen ongeveer 20 meter bij ons vandaan toen we aan het surfen waren!

• 02 December 2007 - 11:35

Patricia:

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!

Wij zijn klaar voor het sinterklaas vieren, met de hele familie........ behalve jij. We zullen straks wel wat foto's maken en naar je opsturen.

Liefs xx Mars, Patries, Isabel & Zoë

• 02 December 2007 - 12:07

Chrizle:

heeeeee lekker dan seal rocks zijn vet he:-)
    dacht effe kijken op je wbjn over die fotos maar ik bel je morgen gaan we effe lunchen en surfen deze week

see ya mate:-):-p

xxx chrizle

• 02 December 2007 - 20:44

Pap:

hoi beste veroniek
    wilden die dolfijnen ook meesurfen?
    zijn zo aardig als bij flipper of zijn ze gewoon wild?
    hoe groot zijn die kangeroes?
    maken de pelikanen zo`n typisch geluid?
    nou het beste en een fijne week.
    liefs uit oss

• 03 December 2007 - 07:34

JAPP!E:

Heej Vero,

Echt grappig dat je eigenlijk zo dichtbij zit!! Hier in Nieuw-Zeeland is het ook echt vet.. Heb ook al gesurft!! Je hebt hier echt te gekke golven!

Nou misschien speek ik je nog wel is.. Zoals nu.. (je spreekt me aan op msn) haha..

Doeixx JAP..

• 03 December 2007 - 17:13

Paul (nhtv):

Hey Veroniek,

Cool hey surfen, wil ik ook nog een keertje leren! Volgens mij heb je over een tijdje zoveel kangeroos gezien dat je ze zo normaal gaat vinden als een hond in NL. Hier in Afrika is het ook leuk, alleen is het hier een beetje te relaxt. Hopelijk is het bij jou makkelijker informatie te krijgen wbt je afstudeerproject.

Nog veel plezier daar en take it easy, surf babe ;)

• 03 December 2007 - 21:03

Jvanderwindt:

Hoi Veroniek,
    Bedankt voor de mooie kaart ui t Sydney,ben er blij mee.De stad ligt prachtig zo aan de zee. Leuk om je enthousiaste verhalen te lezen met foto's, ongelooflijk da t het zo kan...!Heel veel plezier verder, tot mailens.
    Groetjes van tante Jopie.

• 04 December 2007 - 20:53

Mam:

gisteren voor het eerst "geskyped"!! yes!!
    wat fijn om je stem even te horen(alhoewel,even?) een half uur gekletst! je doet het harstikke goed daar en dat was te horen aan je verhalen. msn en sms is leuk, maar bellen blijft het leukste!
    de groetjes aan floor en de andere meiden
    post is onderweg!
    dikke knuffel van je mam

• 05 December 2007 - 14:38

Inske:

he, veroniek! te gek om al die leuke verhalen te lezen. wij zitten in het regenlandje en jij ligt te zonnen! doen jullie nog wat aan de Sint? Veel plezier en tot mails

• 07 December 2007 - 12:11

Maartje:

Hoi Veroniek!
    Heb je net ook snel even gekrabbeld! Gaaf zeg dat surfen!! Wil ik ook!! Tot snel!
    x Maartje

• 09 December 2007 - 12:05

Jolanda:

Jeetje het ziet er echt lekker uit op die foto's! Ben jaloers hoor, en nog een beetje surfen ook. Ben je ook nog voor studiedoeleinden daar of alleen voor plezier en genieten:P Wat heerlijk!

• 10 December 2007 - 14:15

Mam :

hey!!!!
    je foto staat er niet meer op bovenaan de pagina!!!!(bij profiel)
    of ligt dat aan onze computer?
    kus mam

• 12 December 2007 - 08:48

Isabelle & Zoë:

Hoi Veroniek,

Kan jij niet een kangaroe en/of een dolfijn meenemen in je koffer voor ons ??

Dikke kus en een knuffel -x-

• 12 December 2007 - 14:00

Zinaida:

Hey Chickie...

Klinkt echt super gaaf!!!
    Ik hoop dat alles goed met je gaat en geniet lekker daar he.
    Tja en surfen daar word je inderdaad erg moe van... (Nog maar niet te spreken van de spierpijn in je armen haha)
    Keep it up!! xxx Zinai

Verslag uit: Australië, Sydney