bijna een maand in sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu bijna een maand in sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

bijna een maand in sydney!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

14 December 2007 | Australië, Sydney

Hey everyone! Het is hier nog steeds leuk :) Gisteren kerstfeest gehad van WS.. gevolleybald, cricket gespeeld en gevoetbald op t strand haha wat een kerstfeest! maar wel lachen! nu veel spierpijn! Vandaag ben ik vrij, dalijk naar het strand surfen en nu ff scriptieplan afmaken. Heb deze week besloten dat ik scriptie doe in plaats van stage want ik moest allemaal dingen doen die helemaal niets met mijn opleiding te maken hebben en ik kan er niet mee afstuderen.. Ik maak wel een scriptie voor hetzelfde bedrijf, dus dat is wel makkelijk.
Verder was deze week rustig..dinsdagavond naar bondi beach gweest, daar een stukje van de coastal walk gedaan en ergens op de rotsen gezeten, genieten! en toen nog ergens naar een heuvel gelopen waar je uitzicht had over heel sydney! echt gaaf! Owja en er is ook alweer een weekend geweest! vrijdag naar paddy's market gweest, heel groot met veel goedkope spullen :P en 's avonds weer op stap in de Cargo bar voor Shanna haar verjaardag! Toen ook uit eten gweest, erg gezellig en kangaroo geproefd! is best lekker maar niet zo'n fijn idee! zaterdag zijn we naar de rocks gweest, dat is het oudste gedeelte van sydney, was ook een markt en daarna naar het opera house gelopen en die eindelijk van dichtbij gezien!! Toen nog even de botanical gardens in gweest waar echt honderden flying foxes (grote vleermuizen) in de bomen hingen!! brr
'S avonds rustig en zondag dan eindelijk naar Taronga Zoo waar we veel vette beesten hebben gespot! o.a. een tasmanian devil die er een beetje lam bijlag, terwijl die in het tekenfilmpje niet stil kan zitten :P Was een leuke dag met leuke meiden die ik hier allemaal heb leren kennen! Nu ga ik mn post open maken!!
Leuk dat zoveel mensen mijn berichtjes lezen en bedankt voor jullie berichtjes!

Kusjes, Veroniek

• 14 December 2007 - 07:07

Rieky (mam Van Floor:

Hoi Veroniek,
    Ja het is genieten daar in Sydney!
    Leuke verhaaltjes en nog leukere foto's houden ons hier in Brabant op de hoogte en daar zijn we blij mee.:)
    Heel veel plezier nog en vergeet niet om zo af en toe ook nog te werken en iets aan je scriptie te doen!

groetjes (ook voor floor en shanna)

• 14 December 2007 - 08:18

Patries:

Hi Veroniek,

Leuk om bij het opstarten v.d. computer een "verslag" en foto's van jou te zien!! We lezen het allemaal hier in Vlaardingen, hoor. (ook Marcel!)

Ook opa & oma v.d. Windt hebben laatst (met sinterklaas) op de computer bij Piet en Nel "meegekeken"...

Stinken die vleermuizen daar ook zo? Bij ons in "Blijdorp" moet je je neus dichthouden in de vleermuizengrot !!

Veel plezier dit weekend, liefs xx
    Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë

• 14 December 2007 - 17:09

Nel:

hoi Veroniek,
    Jij maakt daar heel wat mee in Sydney zeg.Het lijkt me allemaal wel spannend voor je.Kangaroe eten is weer eens wat anders dan een biefstuk of een bal gehakt.Ik zou zeggen amuseer je en fijne kerstdagen daar op het strand of zo.
    Doei meid kus nel en piet.

• 15 December 2007 - 10:22

Jacqueline:

He veroniek dat jij nog tijd heb voor een scriptie te schrijven, je heb een top tijd daar, helemaal top wat je meemaakt, en inderdaad is het erg leuk om te lezen wat je mee maakt. meid geniet ervan want wat je al zegt er is al een maand om dat is wel erg snel gegaan, dus enjoy. gr jacq

• 16 December 2007 - 21:16

Mam:

hey hier ben ik weer eens. net op de site van shanna al het hele verhaal van jullie uitstapje naar de 3 gezusters gelezen. en gave foto's!! die steile trein!!!!!!!!! ENG zeg! ben benieuwd naar jou verhaal. bye bye en kus, mam

• 23 December 2007 - 15:55

Patries:

Ik vraag me af of je ons kerstkaartje nog op tijd (voor de feestdagen) hebt ontvangen??? xx Patricia.

• 24 December 2007 - 18:04

Jolanda:

He Vero, tazmanian devil gezien haha.. Koel! Wel raar zeker kerst vieren in je korte broek, in ieder geval fijne dagen daar!

• 31 December 2007 - 17:36

Isabelle & Zoë:

Hoi Veroniek,

We hebben net het vuurwerk in Sydney op televisie gezien.... Mooi !!! Dus bij deze: a happy new year ! Een heel goed, gezond en "vet" 2008 gewenst.

Groetjes en een dikke kus:
    Isabelle en Zoë (en papa en mama natuurlijk)

• 31 December 2007 - 23:47

Janneke:

vero!!!
    happy newyear!!!

pff bij ons is het al voorbij:( en we hebben ons zeker als vip gedragen haha!!

Vandaag maar voor de verandering naar het strand;) wat hebben we het toch slecht:P

Tot zo.. Dikke kus

Verslag uit: Australië, Sydney