Nu 2 weken in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Nu 2 weken in Sydney! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Nu 2 weken in Sydney!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

30 November 2007 | Australië, Sydney

de tijd gaat snel!! ik heb er alweer twee weken stage op zitten! deze week heb ik vooral achter de computer gezeten.. wel beetje saai! maar maandag mag ik weer op pad! dan moet ik om 9 uur in liverpool zijn (suburb) om daar op een meisjesschool voorlichting te geven over vrijwilliger zijn van The wilderness society..best leuk, moet ik samen met een andere vrijwilliger doen. Vind alleen wel balen dat hun echt van mij verwachten dat ik de activist uit ga hangen, terwijl ik gewoon toevallig bij hun terecht ben gekomen, omdat ik sustainable tourism doen :S Maar goed.. verder is t wel leuk, ik zeg t wel een keer!

Afgelopen weekend ben ik vrijdag naar manly beach geweest.. heel leuk! het was niet zo'n lekker weer, maar er waren ook een hoop winkels =)

Zaterdag had ik met de broer van bart afgesproken (die woont hier) en zijn we door de stad gecrosst.. naar het opera house geweest en bij de opera bar iets gedronken =) best vet om daar te zitten!

Zondag ben ik voor het eerst naar Bondi beach gegaan! super mooi! foto's staan bij het vorige bericht! daar voor het eerst een poging gedaan met een surfplank te peddelen haha.. het is al moeilijk om op dat ding te blijven liggen! maar dit weekend ga ik t echt leren, want we gaan met Waves op surfkamp! =) dit is 2 à 3 uur rijden boven sydney bij Seal's rock ofzo.. heb al foto's gezien en ziet er erg mooi uit! en een heel strand voor onszelf! paradijs!

Vandaag ben ik vrij en we gaan zo ff naar Bondi beach..

Vorige week ook nog op stap geweest.. vrijdag bij Bondi hotel, bij bondi beach.. was gezellig.. is een soort club bij! muziek en t is goed! Zaterdag zijn we naar de cargobar gweest met ongeveer 30 mensen uit t huis! erg gezellig! de Cargobar was in darling harbour langs t water, echt vet dus!

Zo dit was het weer voor deze keer! volgende keer vertel ik hoe t surfkamp was!

Kus, Veroniek

en bedankt voor alle leuke berichtjes!

  • 30 November 2007 - 06:45

    Zerline:

    Hoi Veroniek,
    Het ziet en klinkt allemaal super!
    Leuk, een surfkamp!
    Veel succes en plezier!
    X Zerline

  • 30 November 2007 - 10:23

    Cgdem:

    Hey Veronke... Allemaal klnkt heel leuk.. :)

    Heel veel succes op stage! En geniet van het mooie land.

    xx

  • 30 November 2007 - 19:13

    Saskia:

    Hoi Veroniek,
    Heb vandaag je kaartje ontvangen. Hartstikke leuk hoor. Fijn dat je het zo naar je zin heb, je zit zo ver weg.Doe voorzichtig en heel veel plezier.

    Groetjes Haim, Saskia, Linsey en Nicky

  • 30 November 2007 - 23:02

    Mars & Patries:

    Hoi Veroniek,

    Ook wij hebben je kaart vandaag ontvangen. Leuk !!

    Wat ziet dat strand er "vet" uit, WOW... Wij zijn wel een beetje jaloers.

    Surf ze! (en wij zullen sinterklaas zondag de groeten van je doen, hoor)

    Veel liefs xx
    Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë.

  • 01 December 2007 - 09:06

    Jacqueline:

    hee, veroniek bedankt voor je kaart is leuk om dat te ontvangen en ook erg snel, op 30 nov hadden we hem al dat vind ik toch wel super snel. wij vinden het leuk om met jou mee te kijken in jou stage periode en wij wachten het af wat wij allemaal tezien krijgen het gaat nou ook een beetje opschieten we kunnen nou zeggen dat we volgende maand gaan, maar ik lees of hoor wel weer van je geniet ervan en we mailen. gr jacq

  • 01 December 2007 - 09:37

    Paul Thijssen:

    Hee veroniek
    klinkt wel super gaaf allemaal!
    Good luck en veel plezier :D
    Groetjes Paul

  • 01 December 2007 - 18:39

    Nel:

    lieve Veroniek
    We vieren straks Sinterklaas.
    Jij bent er niet helaas.
    Want in Sydney heb je werk te doen.
    Dan verdien je later heel veel poen.
    Maar we zullen aan je denken.
    Misschien wil Sint jou ook iets schenken.
    Ik doe je nu de groeten van ons allen.
    En hoop dat jou dat zal bevallen.
    Vier jij daar het feest van Sint en Piet.
    En geniet geniet geniet.
    Heel veel kusjes.

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 25601

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: