How you going? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu How you going? - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

How you going?

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

22 November 2007 | Australië, Sydney

I'm good! Eerste vier dagen stage lopen zitten erop! Al veel gedaan.. was gisteren met kleren aan in slaap gevallen, zo moe.. misschien ook nog een jetlag..
Even een korte omschrijving van wat ik de eerste vier dagen op m'n stage gedaan heb:
maandag: met mn neus in de boter en mee de straat op om te demonstreren tegen de pulpmill die ze in Tasmania willen bouwen, flyers uitdelen en spandoek vasthouden.. geschreeuw enzo kwam er gelukkig niet bij kijken =) niet zo'n mijn ding! Hierna met zn allen gaan eten bij een seafood restaurant > spring rolls en dumkings met stokjes, erg lekker!
Dinsdag: mee naar 2 presentaties van stagaires bij Macquirie University in sydney, 40 min met de trein van het centrum (zo groot is sydney!)
Daarna wat data ingevoerd en nog tot 7 uur naar een presentatie geluisterd over het Wild Endurance project (marathon door de Blue Mountains)
Woensdag: mee naar een afspraak bij de Comedy House over de comedy night die ze binnenkort gaan organiseren, erg leuk en ik mag dan mee =) ook al kan ik wss toch niet volgen.. het was bij het entertainment quarter (groot park, bioscoop, eettentjes, winkels, entertainment centre, cricketstadion) wat een beetje op hollywood leek, dus daar gaan ik nog wel een keertje uitgebreid rondlopen! Daarna op t kantoor weer data ingevoerd en om kwart voor 6 mee naar een pub want daar gingen ze wat dingen bespreken over het food and wine festival in januari, waar ik ook iets aan mee ga organiseren! weer laat thuis.. dus zat er even doorheen!

Vandaag was wel lekker.. half 10 begonnen tot 5, data invoeren afgemaakt en aan mn eerste project begonnen (ecotoerisme bedrijven rond de Murray river zoeken voor het food and wine festival)..

Vanavond was het koopavond en zijn we bij de shoppingmall om de hoek gaan shoppen! zeven etages!!! =) slippers en een petje gekocht!

Nu is het best laat dus ga mn verhaal afronden.. morgen gaan we beetje in sydney rondwandelen en verder weet ik t nog niet! Volgend weekend op surfkamp!!

Kusjes en bedankt voor alle leuke berichtjes!!

  • 22 November 2007 - 13:45

    Dieke:

    Wow je wordt er al mooi middenin gegooid! Geen betere manier om van je jetlag af te komen, zal wel even wennen zijn. Het klinkt allemaal echt super! Ben jaloers! Misschien kom ik er nog wel een keertje achteraan ;) Alleen niet in de periode dat jij er zit...
    Hoe zijn de mensen? Hoe gaat het met je engels? Heel veel succes met surfen ;)

    kus van je achterachterachterachternichtje ofzo ;)

  • 22 November 2007 - 15:01

    Patries:

    Nou Veroniek, dat klinkt niet mis allemaal !!! Je hoeft je daar niet te vervelen die 7 maanden... haha.

    Jij bedankt voor je verslagen (en foto's)!

    Heel veel liefs: Marcel & Patricia
    en een dikke kus van Isabelle & Zoë -x-

  • 22 November 2007 - 15:35

    Steffanie:

    Surfkamp, wat gaaf zeg!! Ik zou zo graag mee willen :p En die stage klinkt ook erg goed. Je hebt het goed voor elkaar daar :)
    xx steff

  • 22 November 2007 - 18:54

    Mam:

    nou, geniet lekker van je weekend!! enne leuke pet trouwens. kus mam

  • 23 November 2007 - 22:03

    Jacqueline:

    ik vind het helemaal toppie van je zo'n groot-klein meisje in dat verre land, maar je weet het als we in de buurt zijn dan bellen en spreken we elkaar zeker. ik heb je nr van je moeder gekregen en ik vraag aan de familie als ik daar ben hoe dat werkt vanuit dat aussie land. maar je houd ons op de hoogte het is ook leuk om te lezen. gr uit almere

  • 24 November 2007 - 18:46

    Jolanda:

    He veroniek, super gaaf dat je er nu bent. Gelukkig was de reis en dergelijke goed gegaan hoorde ik van je moeder. Leuke foto met het sydney symbool! Veel plezier ik kijk af en toe je site om bij te blijven

  • 25 November 2007 - 13:43

    Floor:

    Hey veroniek!

    Grappig joh! Heb je al zo lang niet gesproken..En nu zit je ineens in Australië! ;) En we zouden nog wel gaan stappen in Breda ;)!
    Wel superleuk lijkt het me daar! En als ik zo je verhalen lees heb je het volgens mij ook goed naar je zin!

    Heel veel plezier en succes daar! En ik ga je verhaaltjes volgen! En fotoos kijken ;)!

    Xx floor (w)

  • 25 November 2007 - 21:02

    J.vanderwindt:

    Wat leuk ,Veroniek,om je verhalen te lezen. Ik wens je een fijne tijd toe.Een mooie foto van Sydney !
    Groetjes, tante Jopie.

  • 27 November 2007 - 16:28

    Daniel:

    Hey, het is daar beter weer dan hier. En mooi ook zeg! Have fun, werkse en tot horens.

    Kus

  • 28 November 2007 - 07:42

    Steffanie:

    Hee vero, ik zie net dat een oud-klasgenoot van mij ook in Sidney zit (al een tijdje trouwens) en op zijn site heeft hij het er over dat hij in een stagehuis zit! Misschien bij jou? Zijn naam is mike goossens, dus wie weet. Zou wel toevallig zijn :p xx steff

  • 29 November 2007 - 09:43

    Inger:

    hey vero,

    je bent zeker het diepe in gegooid.. wat spannend allemaal zeg. Ik vind het heel erg moedig van je dat je dit allemaal doet en je leert er veel van.
    Ik blijf je volgen...

    Kus Inger

  • 29 November 2007 - 10:00

    Nel:

    hoi Veroniek,je hebt in korte tijd dat je daar bent al heel wat gezien en meegemaakt zeg.De foto's zijn ook leuk om te zien.Nu ben je zeker aan het pakken voor je surfweekend? Ik wens je veel plezier daarmee.kus nel en piet.

  • 11 December 2007 - 14:57

    Jacqueline:

    he'veroniek, ik kreeg vandaag een tip om die brug in sidney te beklimmen aar ik heb is op de site gekeken, maar die is hoog ik weet niet of ik dat wel durf ga jij hem nog beklimmen ik denk dat gilles datwel gaat doen, je bent er bijna 4 uur zoet mee, maar ik heb de video gezien ik durf niet meer. ik lees het wel weer wat je allemaal gedaan heb. gr jacq

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 25595

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: