Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Sydney!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

18 November 2007 | Australië, Sydney

Eerste dagje zit erop! Gisteren om half 12 bij het stagehuis aangekomen.. 1e indruk was niet zo.. maar het valt mee! Deel kamer met floor en nog een meisje, stapelbed en nog een bed, kamer is best gezellig, maar die gaan we nog gezelliger maken.. De woonkamer is onder een glazen afdak en de keuken is ranzig!!

Vanochtend uitgeslapen en daarna naar de shopping mall hier om de hoek geweest! Het huis staat echt op een goeie plek, vlakbij Bondi Junction (het station)waar je met de trein supersnel overal bent. Bij de shopping mall australische simkaart gekocht en daarna naar Kings Cross gegaan, op zoek naar shanna dr stage. Die gevonden, ff iets gegeten bij een hostel en toen verder naar Surry Hills, waar mijn stage is. Ff gekeken hoe t eruit ziet van buiten (goed in een kantoorgebouw) en is 5 min van het station!=)

Daarna nog naar floor dr stage en toen naar Darling Harbour gelopen waar we de ferry hebben gepakt. (vervoer kan allemaal met travelpass van 17 dollar = 10 euro voor een week) Met de ferry zijn we onder de Harbour Bridge door gevaren! super mooi en groot! en uitzicht op Opera House! (nog geen foto's met het sexy cangaroes t-shirt, die komen nog!

Uit het vliegtuig hadden we supermooi uitzicht op het verlichte sydney, incl. harbour bridge en opera house! helaas geen foto's =( Verder ging de vlucht ook goed, wel erg lang en turbulentie van Hongkong naar sydney.. in Hongkong was het haasten.. van gate 30 naar 4 gerend! wel ff mooi uitzicht op de bergen en wolkenkrabbers (veeeeel)!

Na boottochtje door Sydney harbour zijn we weer naar de shoppingmall gegaan om ff boodschappen te doen en handdoeken enz. te kopen..

net gegeten (kwart voor 10 :S) en nu ff hier.. Morge eerste stagedag! heb er wel zin in, volgens mij zijn de mensen wel aardig en ik weet nu waar het is! vertrek om 9 uur, dan ben ik er makkelijk om half 10 want de treinen gaan supervaak! =)

Net eerste kakkerlak gespot op onze kamer! iewll mja die wonen hier ook..

Zo dat was t eerste berichtje! Heb t nu al super naar m'n zin!!

Kusjes

  • 18 November 2007 - 12:12

    Pap En Mam:

    kicken!!!!!
    en dat koppie van jou op die foto onder de brug!!!! hartstikke leuk!! kusjes terug van pap en mam

  • 18 November 2007 - 12:51

    Moeder Van Floor:

    Hoi Veroniek,

    Na 'n lange reis dan toch eindelijk in Australië.
    Wat een mooie foto's(zie ik floor ook nog eens):)Heel veel plezier,maar dat gaat vast wel lukken, en succes met je stage!

    groetjes Rieky

  • 18 November 2007 - 12:52

    Patries:

    FIJN, dat je het nu al zo naar je zin hebt !!!! Houden zo. Liefs xx

  • 18 November 2007 - 15:50

    Bart (cangeroe #2):

    heeey Vero,

    Tof dat je het al goed naar je zin hebt. Wees maar blij dat je nu niet in NL zit.. wat een KOU!!!!!!!.... Ben vanmorgen serieus mn tepels verloren toen ik naar mn werk ging (fietsend)...

    Mocht je Koen zien, doe hem dan de groeten en je hebt in die souvenierswinkeltjes van die te coole bierflesopeners (gemaakt van echte kangeroeballen:P)... dus die moet je cker voor je pa kopen hahaha

    het gaat u goed

    xo Cangeroe #2 (bartmans)
    ps: de cangeroes zijn benieuwd naar de meest masterlijke pic van vero+shirt:P

  • 19 November 2007 - 09:05

    Milou:

    Hey Vero,

    Ooh ik ben echt jaloers op jou. Was ik er ook maar bij. Heel veel succes op stage! En geniet van het mooie land.

    Liefs Milou

  • 19 November 2007 - 11:00

    Tina:

    Wauw! Als er geen foto's waren zou ik het niet geloven, je bent er echt!
    Zet 'm op, maak er een geweldige tijd van!
    X Tina en de rest

  • 19 November 2007 - 18:50

    Nel:

    leuk joh,nu al een bericht en foto's van zo ver weg.
    Je eerste werkdag zit er nu al op denk ik.Hopenlijk was het leuk.Die hoed staat je goed.Nou meid veel succes.kus nel en piet.

  • 20 November 2007 - 16:59

    Jacqueline:

    Balen ! ik dacht dat je de 26e wegging. Heel veel plezierr en laat je ouders even hoe ik je kan bereiken.of dat je ons even mailt. ons mailadres is g.vdwindt@chello.nl meid geniet ervan en we preken elkaar en doe voorzichtig.gr uit almere.

  • 20 November 2007 - 21:10

    Maaike:

    He!!

    Ik had al lopen zoeken naar je site, maar kon het echt niet vinden haha! Vandaag kwam ik toevallig op school kim tegen en die kon me dus vertellen dat ik hier moest zijn, leuk dat ik nu kan lezen dat je het naar je zin heb!!! ziet er allemaal vet uit! klinkt gaaf!!ik moet helaas nog een aantal weken wachten op t vliegtuig naar bangkok haha maargoed Geniet er van he! succes met je stage en vooral heeeel veeeeel plezier!
    xxx Maaike

Verslag uit: Australië, Sydney

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 25602

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: