Afstudeerstage!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Afstudeerstage!! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Afstudeerstage!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

01 November 2007 | Nederland, Oss

Excuse me.. (ipv hello mate, heb ik al geleerd)

Mijn stage is eindelijk zeker! Ik wist al hele tijd waar ik waarschijnlijk stage zou gaan lopen, maar nu is het officieel =) Bij The Wilderness Society!
Dit is een organisatie die zich bezig houdt met de bescherming en het behoud van de wildernis (ook de beestjes) van Australie! (Greenpeace) Ik ga hun helpen met campagnes verzinnen, marketing en promotie en ga voor hun onderzoek doen naar een gebied in Australie, wss het westen van New South Wales (Outback) of naar Peninsula Cape York.. en dan kijken of er duurzaam toerisme mogelijk is..
Moeilijke opdracht maar wel heel leuk!

Verder is alles gecheckt! vliegticket, visum, verblijf, verzekering, ov, studiefinanciering en alle andere dingen.. pff

Ik begin 19 november met de stage (2e dag in sydney!) en werk daar tot 21 mei.. Ik mag zelf weten of ik 3 of 4 dagen kom werken, zo kan ik nog een baantje erbij zoeken want ik ben vrijwilliger..

Volgende berichtje is wss uit sydney, want nog 2 weekjes! brrrr

Xxx Veroniek

  • 01 November 2007 - 15:41

    Patricia:

    Hoi Veroniek,

    Wel een fijn gevoel nu zeker, nu ALLES goed geregeld is?!

    Je vertrekt net na mijn verjaardag en je komt terug met Marcel's verjaardag, haha.

    Het gaat nu opschieten, SPANNEND!!!

    Liefs: Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë

  • 02 November 2007 - 15:10

    Zerline:

    Hé Veroniek,
    Wat ontzettend gaaf dat je zo'n project gaat doen daar, klinkt goed!
    Ik zou zelf ook graag stage willen lopen in Australië (volgend jaar september) dus ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen!
    Succes!!!
    Liefs, Zerline

  • 02 November 2007 - 20:06

    Baloe:

    waf waf.
    sur super fijn voor jou.
    wil eigenlijk graag mee,maar liever geen bench,dan maar niet.
    hoelang moet ik je missen,wie laat mij uit. nou waf waf een super fijne stage en zorg goed voor mijn vrienden de viervoeters .
    lik lik baloe.yyy

  • 11 November 2007 - 19:11

    Inger:

    Hey vero,
    Ik zal je zekers volgen en ben benieuwd naar je ervaringen. Veel plezier en succes.
    veel liefs Inger

  • 11 November 2007 - 20:28

    Inske:

    Wat een echt surprise feestje was het zaterdag!!
    We wensen je een hele fijne stage toe daar downunder. We blijven je nieuws volgen op de site en zijn benieuwd naar alle verhalen. tot mails
    Bjorn,Jaap en Inske

  • 12 November 2007 - 15:08

    Mam:

    nog 4 nachtjes thuis!!
    nog even alles geven om je opdrachten voor school af te krijgen en dan.......
    het wordt met de dag spannender!!
    xxx

  • 15 November 2007 - 07:44

    Nel:

    veel studeerplezier in australie.goede reis en wees voorzichtig.kus nel en piet.

  • 15 November 2007 - 14:18

    Mars,Pat,Isabel,Zoë:

    Heel veel (werk-)PLEZIER, daar down-under !!!! Houd ons regelmatig op de hoogte, he. Dikke kus xxxxxxxxxx

  • 15 November 2007 - 19:54

    Frisco In Den Disco!:

    Hey Veroniekje,

    Morgen is het dan zover....het grote avontuur gaat beginnen in het grote Australië!! Ik ben stik jaloers op je (dat je het ff weet!)

    Het afscheidsfeest was erg gezellig, maar nou moeten we je 6/7 maanden gaan missen:(. Je stageopdracht lijkt me erg interessant!

    Heel veel succes en geniet er met volle teugen van:D

    Ik kan niet wachten op de eerste foto's (inclusief t-shirt:p).

    Dikke kus Frisco aka Marc

  • 16 November 2007 - 11:56

    Franca:

    heeeeee veertje,
    een super fijne tijd toegewenst,
    en wel blijven mailen he!
    ik ben harstikke jaloers; kzou dit zelf nooit durven( maarja, wie zit er nu daar op mij te wachten)afscheid nemen is niet leuk.....maar over een paar maanden zien we je weer: gezellie!
    doei kanjer

  • 16 November 2007 - 15:21

    Steffanie:

    Hee vero, hoe was de vlucht gegaan? Ben echt zo benieuwd hoe het daar is allemaal. Succes met alles verkennen daar aan de andere kant vd wereld :)
    xx steff

  • 16 November 2007 - 17:18

    Stefanie & Melanie:

    Als je dit leest.. zit jij downunder!! :D

    Ben benieuwd naar je eerste berichtjes, hoop ook dat je leuke kamergenootjes kunt vinden..:p

    De fotos van je afscheidsfeestje ga ik binnen nu en een uur mailen..:D Dus als je bijgekomen bent van die lange reis, is een van de eerste dingen die je gaat doen herinneringen ophalen van het vette afscheidsfeest!:D
    (Heb nu alweer zin in het welkomsfeest..:p)

    Een dikke kus en we spreken elkaar!

    Liefs Steef en Mel

  • 16 November 2007 - 17:22

    T En K:

    Heej Veroniek,,
    Jij Gaat het helemaal maken daar dat hebben wij al door !
    En zorg maar us dat je terug komt met zown echte outback hunk en natuurlijk met heel veel spannende verhalen.

    En we missen je natuurlijk nu al! (vooral ik --> Koen)

    Maar daar ga je dan, gelukkig in goed gezelschap of teminsten dat hopen wij.

    We wachten met smart op je nieuwe bericht en dan sturen we wel weer een nieuw berichtje.

    ja misschien ook niet want alleen Tamara en ik weten hoe dit werkt en wij zijn binnen 2 maanden allebij weg van dit bedrijf :D :P

    maar dan doen we wel weer prive ons best om jou verhalen te volgen.

    Heel veel plezier en niet te zat dan horen wij over een tijdje weer wat

    kusjes en liefs van ons allemaal maar in het speciaal van Tamara en Koen

  • 17 November 2007 - 12:20

    Saskia:

    Hoi Veroniek,

    Ik zit bij mjn ouders en je moeder belde daar net heen om te zeggen dat je er eindelijk bent. Welterusten en heel veel plezier.

    Piet, Nel, Haim, Saskia, Linsey en Nicky

  • 17 November 2007 - 13:08

    Mam:

    hoi lieverd! je bent er!!!!!!!!!!
    wij zijn happy! en jij denk ik ook zeker weten! wat een lange reis was dat. slaap lekker zo en take it easy!!
    dikke knuff van je mam en pap en zus en ...baloe

Verslag uit: Nederland, Oss

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 25599

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: