Australia here I come! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Australia here I come! - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Australia here I come!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

10 Oktober 2007 | Nederland, Oss

Hello mates!
Zoals jullie misschien al vernomen hadden ga ik een nieuw avontuur beleven!
Ik ga naar Sydney om daar af te studeren!! Ik ga daar waarschijnlijk 5 dagen in de week stage lopen, van 19 november t/m 23 mei en in de weekenden ga ik genieten van Bondi Beach, andere mooie strandjes, de mooie natuur, de kangaroos en koala's, het links op de weg rijden met het stuur aan de verkeerde kant, het lekkere weer, sydney, de outback, surfen, duiken, snorkelen, beachvolleyballen en zo kan ik nog wel even doorgaan! als het er allemaal van komt natuurlijk! eerst is het nog even wachten op een goede stage! Ik ga hier veel berichtjes achterlaten en jullie berichtjes lezen!

Kusjes, Veroniek

  • 10 Oktober 2007 - 14:08

    Mam:

    nou oke dan maar!!!
    nee hoor,ik vind het top!!!!!!!!!!!
    ik ben trots op je. ik hoop dat het een geweldige tijd voor je wordt down under. dikke kus van je mam

  • 10 Oktober 2007 - 17:54

    Kim Suppers:

    Hey Meis..

    Nou het lijkt me echt geweldig zo'n stage in het buitenland, is ook echt iets voor jou! (niets voor mij:D)
    Heel veel plezier daar!!

    Groetjes xx Kim

  • 10 Oktober 2007 - 17:54

    Sacha:

    Ik vind het wel knap dat je zo lang naar Australia.
    Veel plezier:D

    xxxx-jes van Sacha

  • 10 Oktober 2007 - 21:34

    Dad:

    kei goed.
    geniet en doe je best.
    knuffel.

  • 11 Oktober 2007 - 16:55

    Floor:

    Hey down under maatje!! We gaan het super leuk maken daar!! Heb er echt ontzettend veel zin in!! :D
    Je bent vergeten dat we kerst en oud en nieuw gaan vieren op het strand!!! :D Met champagne!! hahaha tot snel

    kus

  • 14 Oktober 2007 - 18:19

    Patricia:

    Super GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF !!

    We sturen je zeker vaak een berichtje (en/of fotootje)...

    VEEL PLEZIER.

    Liefs: Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë.

  • 16 Oktober 2007 - 17:40

    Nel En Piet:

    lieve veroniek heel veel succes en plezier in het verre australie en denk af en toe aan ons en pas goed op je zelf.

  • 17 Oktober 2007 - 18:16

    Leonne:

    Verooooo!! Ik ga al je verhalen volgen! Veel foto´s maken natuurlijk, kunnen wij ook nog een impressie krijgen:D
    Eerst nog ff paar keer breda onveilig maken voordat je gaat:P
    Heel veel plezier in ieder geval!!!! Maak er een mooie tijd van!
    Zie je morgen:D

    xx leo

  • 19 Oktober 2007 - 19:09

    Tante Jopie:

    Geweldig, wat een plan, naar Australie !
    Kun je het niet verder zoeken ?
    Veroniek, ik wens je een fijne tijd toe
    daar en ik zal je volgen op papier.
    Groetjes van Tante Jopie van der Windt.

  • 23 Oktober 2007 - 14:36

    Dieke:

    Heyhey!!!

    Dat klinkt echt super!!! Dat ga ik waarsch over 1,5 jaar ook doen! Dus ik wacht op heel veel mooie foto's en verhalen he ;) Veel plezier en jammer dat je er het familieweekend niet bij bent!

    dikke kus

  • 28 Oktober 2007 - 19:17

    Eva:

    Hee mede australie-ganger!

    Ik heb er ook super veel zin in! Ik kom alleen iets later, maar dat mag de lol niet drukken!

    Ik heb ook al een site www.evabergman.waarbenjij.nu!

    Heb er zin innn!

    Kus

  • 29 Oktober 2007 - 09:25

    Jolanda:

    He Veroniek! Super dat je het voor elkaar hebt gekregen! Echt een uitdaging en een unieke ervaring.. ik ben benieuwd naar je verhalen hier. Succes X

  • 31 Oktober 2007 - 16:17

    Rohaann:

    daaag wereldreiziger! :P

    gegroet je zuster

Verslag uit: Nederland, Oss

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Recente Reisverslagen:

11 Juni 2008

Back in town!

02 Mei 2008

Vero goes Outback!

31 Maart 2008

Roadtrippen, daar zitten wij op!

17 Maart 2008

CELEBRATE!

23 Februari 2008

Albury & Melbourne
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 25592

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: