Ik ben er!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Ik ben er!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Ik ben er!!!!!!!!!!

Door: Veroniek

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

11 April 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hi allemaal!
Ik ben er! Gisteren om 05:00 's ochtends geland en rond ongeveer 07:30 in het appartement denk ik! De rij voor het visum was echt lang, maar daarna kon ik gelukkig meteen mijn koffer pakken! De trip met de bus naar Auckland maakte de lange reis al goed! Meteen mooie uitzichten en het appartement is ook gaaf met uitzichten! Ik kan er nog even geen foto's opzetten, want de computers in het internet cafe zien mijn usb niet, maar ik zet ze er morgen op mijn stage wel even op! Heb wel zin om te beginnen!
Gisteren na aankomst en nadat Tom naar zijn stage ging, ben ik de stad in gegaan en naar het water gelopen! Blauw!! Heb heel veel zin om met de ferries overal naar toe te gaan, maar moet nog even geduld hebben :) moeilijk! Vandaag wilde ik een sollicitatie brief afhebben, dus verder niet veel gedaan behalve nu in het internet cafe... :P Morgen begint het pas echt met de stage en ik ben benieuwd! Van het weekend hoop ik erop uit te trekken en miss ga ik een paar surflessen nemen om m'n skills wat op te frissen want het is nog lekker weer!! Nou, dat was het voor nu even! Morgen zet ik de foto's erop!!

Liefs, Veroniek

Ps. het is hier 10 uur later dan bij jullie!
Ps. ik zit in een internet cafe vol gekke, schreeuwende, gamende chinezen :S

  • 13 April 2010 - 06:50

    Stef:

    Veroo! Superspannend allemaal, kan niet wachten en op de foto's! Veel succes morgen met je eerste stagedag :) Tot over 171 dagen!! xx

  • 13 April 2010 - 06:58

    Jacqueline:

    toevallig vraag ik gisteren aan rowan op hyves of je goed was aan gekomen, en jawel hoor het is weer gelukt, nou succes op je stage, en we blijven je volgen. have fun. gr uit almere.

  • 13 April 2010 - 07:11

    Patricia Van Veen:

    Je "skills" opfrissen ????? Haha... Doe je best!

    Fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen en het nu al naar je zin hebt!!

    Succes met je stage :D

    Liefs: xx Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë

  • 13 April 2010 - 07:33

    Manon:

    whow klinkt goed allemaal!!! erg jaloers hoewel hier het weer nu ook beter wordt;).. Geniet ervan en heeel veel plezier.. groetjes aan tom en ik blijf je volgen!!!

    xx

  • 13 April 2010 - 07:56

    Jenn:

    Vero!!!
    ohh gaaf!!
    Heeel veel plezier he vrouwke!!
    Ik ben benieuwd naar uw piccas!! Hoop dat je een rustige vlucht hebt gehad!

    Dikke kus

  • 13 April 2010 - 08:00

    Anoes:

    Vero! Je bent er! whaaaaaa. en je hebt ook al zoveel gave plannen! ben jaloers! zit hier met mn kartonne bekertje koffie in een lelijk kantoorpand met uitzicht op de snelweg :S

    Heel veel succes morgen en ben benieuwd naar de foto's!

    xxx anoes

  • 13 April 2010 - 08:53

    Stefanie:

    Yo Vero! Woohoo, je bent er! Oh, ben zo jaloers... Net verhalen en foto's van Tom bekeken, nu jouw verhaal *zucht*... Geniet er lekker van meissie!

  • 13 April 2010 - 09:26

    Rowan:

    Jo zus, ziet ergg vet gaaf uit. Net even de appartement foto's op tom zijn ding gekeken enne niet verkeerd :d Have fun!

  • 13 April 2010 - 09:32

    To:

    heee vero!
    top dat je er bent..ben nu al jalours van de uitzichten en de blauwe wateren ;)
    Net gezakt voor mn examen, super zuur...
    Maak dr een mooie tijd van en ben al benieuwd naar de eerste foto's!
    XXXX

  • 13 April 2010 - 12:02

    Piet En Nel:

    gelukkig goed aangekomen en zo te horen is het daar ook niet verkeerd,nou maak er wat van meid dat zal je best wel lukken. groetjes van ons.

  • 13 April 2010 - 12:30

    Kim:

    Veilig geland..mooi om te horen! Was leuk om je net voor je vertrek te zien. En dat internationaal rijbewijs is altijd verstandig!;) Huur een autootje en cruisen maar! Geniet ze! X Kim

  • 13 April 2010 - 14:09

    JOSÉ:

    BBBBEROOOO!

  • 13 April 2010 - 14:10

    JOSÉ:

    BBBeroooo! i agree! kusjes!

  • 13 April 2010 - 14:44

    Ons Mam:

    genoeg reacties al op je verhaal. gezellig. ik heb ook de foto's van het app. gezien (op tom z'n site) en het ziet er prima uit. maak er wat van op je stage, hopelijk met een leuk project :) (niet weer als uil ;) )
    XXX

  • 13 April 2010 - 16:21

    Osse Bossen:

    Fijn om te lezen dat je het goed hebt getroffen. Op de gamende Chinezen na dan! Ach ja misschien kun je nog wat Chinees leren, dat is mooi meegenomen!
    Heel veel plezier en geniet nog ff van het mooie weer!

  • 13 April 2010 - 18:45

    Hemaaa:

    Bero! Woww vet appartement joh.. Lekker luxe! Ik ben zooo benieuwd naar je verhalen, en we gaan heel snel skypen.. Ik ga donderdagavond weg en ik scheit echt in mn broek, maar komt vast goed allemaal! Moet er eerst maar even zijn..

    Xx

  • 13 April 2010 - 18:45

    Hemaaa:

    Bero! Woww vet appartement joh.. Lekker luxe! Ik ben zooo benieuwd naar je verhalen, en we gaan heel snel skypen.. Ik ga donderdagavond weg en ik scheit echt in mn broek, maar komt vast goed allemaal! Moet er eerst maar even zijn..

    Xx

  • 13 April 2010 - 18:45

    Hemaaa:

    Bero! Woww vet appartement joh.. Lekker luxe! Ik ben zooo benieuwd naar je verhalen, en we gaan heel snel skypen.. Ik ga donderdagavond weg en ik scheit echt in mn broek, maar komt vast goed allemaal! Moet er eerst maar even zijn..

    Xx

  • 13 April 2010 - 18:46

    Hema:

    Oops dat ging niet helemaal goed..

  • 13 April 2010 - 20:07

    Maria Bos:

    Hoi Veroniek,
    Hartstikke leuk om je zo te volgen.
    Veel succes met de stage en vooral veel plezier.

    Lieve groetjes,
    Maria ( collega van je moeder, weet je wel?)

  • 14 April 2010 - 07:03

    Mark:

    Veroniek, leuk om te lezen dat je weer in down under aangekomen bent. Je flikt'tm dan toch weer. Ik wens je een geweldige tijd toe daar! succes, en ik blijf je volgen op WaarBenJij. Groet,
    Mark

  • 14 April 2010 - 09:04

    Wendy:

    Eey Vero,

    Zier er goed uit daar!!!
    Geniet er maar van en nog veel plezier!

    Kus Wendy

    PS. Nog bedankt voor je cadeautje, super leuk

  • 14 April 2010 - 15:53

    Mayo:

    Whaaa Vero! Goed te horen dat je bent geland! Ben heel benieuwd naar de foto's! Werkse! xxx

  • 14 April 2010 - 19:05

    Maartje:

    Hoi Vero!
    Gaaf zeg dat je daar gewoon tussen de "kiwi's" zit!! Ben jaloers! Ben benieuwd hoe je het daar gaat hebben maar dat komt vast helemaal goed!
    xxx

  • 14 April 2010 - 23:55

    Vero:

    Correctie: het gebouw op de foto waarbij staat: het appartement in de verte vanaf de haven, is niet ons appartement :) het is toch iets verder lopen!

  • 15 April 2010 - 07:50

    Inske & Co:

    hey vero,
    heel veel plezier en succes down under! geniet er maar van, we blijven je volgen op je site!

  • 15 April 2010 - 15:33

    Pat & Jo:

    He Vero!!
    Gelukkig ben je goed aangekomen voor ons is het alweer bijna afgelopen!
    Geniet ervan, en we gaan je verhalen volgen.

    Hoorde ook al dat je zusje langs wilde komen, is toch lekker even iets van thuis om je heen.

    XXX

  • 16 April 2010 - 14:22

    Inger & Richard:

    Hey girl,
    Super dat uitzicht... en gaaf dat je weer kan surfen. geniet ervan en ik hou je site in de gaten. XXX

  • 16 April 2010 - 20:37

    Marloes:

    Heey Veroniek!!
    Ik wil ook zon en lekker weer hihi. Maar fijn dat je veilig bent aangekomen, hoe bevalt het daar?? al leuke dingen gedaan? wil idd meer foto's zien! Wanneer kom je eigenlijkw eer terug? Ook namens mij nog bedankt voor het kusjesstempeltje! Hij staat heeeeeeel erg leuk op Bibi's tietjes! Hahahhaha (wat!) zul je wel denken haha, maar we hadden ze gestempeld op bibi's tietjes en die liep daar mee rond! whahah.. Mega komisch!

    Gr. Marloes

  • 19 April 2010 - 21:28

    Mell:

    Hee Vero!
    Beetje een late reactie op dit verslag, maar op je nieuwe verslag ben ik misschien wel de eerste!
    Het ziet er goed uit die voor uitzichten van je!

    Liefs Melanie
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 25595

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: