Bijna naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu Bijna naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Oss, Nederland van Veroniek Maat - WaarBenJij.nu

Bijna naar Nieuw Zeeland

Door: Veroniek

Blijf op de hoogte en volg Veroniek

29 Maart 2010 | Nederland, Oss

Hier dan mijn eerste berichtje! Ik vertrek nu over een kleine 2 weken naar Nieuw Zeeland. Ik vlieg 10 april via Londen en LA naar Auckland! Ik ga daar 4 maanden stage lopen bij het New Zealand Tourism Research Institute, wat een onderzoeksbureau voor toerisme is van de Universiteit van Auckland. Ik ga meewerken aan een project, maar ik weet nog niet wat voor project, dat krijg ik daar te horen! Ik ga in Auckland wonen, Tom een vriend van mij heeft een appartement kunnen regelen in het centrum! Ongeveer 10 min. lopen van de stage! Voor ik vertrek moet ik mijn scriptie nog afmaken en samen met de stage kan ik afstuderen voor mijn master. Ik ga tot half augustus stage lopen en daarna reizen! 1 oktober vlieg ik weer naar huis!

Met deze site ga ik jullie op de hoogte houden en ik hoop dat jullie me ook op de hoogte houden van alles wat er in Nederland gebeurt!

Kus, Vero

  • 29 Maart 2010 - 18:53

    Hemaaa:

    Whaaah je gaat al bijna..
    Echt spannend! En superleuk dat je een appartementje hebt, dat heeft Tom maar weer goed geregeld! Ik ga je zeker volgen.. Alvast heeeeel veel plezier en succes! En morgen nog even BBQ-en en Bunkeren.. Jeeeh :)

    X

  • 29 Maart 2010 - 19:34

    Maartje:

    Hoi Vero!!
    Gaaf zeg nieuw zeeland! Ben heel beniewd hoe je het daar gaat hebben! Alleen je hebt niet echt het goede seizoen uitgekozen he :) Ik volg je op je site!
    xxx

  • 30 Maart 2010 - 07:07

    Van Veentjes:

    Wat super spannend weer !!! Maar ook erg gaaf :D

    We gaan je verhalen zeker in de gaten houden!

    Heel veel succes en plezier toegewenst...

    Liefs: xx Marcel, Patricia, Isabelle & Zoë

  • 30 Maart 2010 - 07:21

    Ellen:

    Vero! Super veel plezier in NZ! Wordt vast helemaal fantastisch! Ga je volgen! Maar eerst vanavond nog ff party :)! XX

  • 30 Maart 2010 - 10:16

    Klaas Jan:

    NZ... ja het is geen Australie natuurlijk, maar toch leuk;) Have fun!

  • 30 Maart 2010 - 17:10

    Marloes:

    Nog 11 dagen.... :P wel ook foto's erop zetten he?? Ik zal je verhalen bij houden! Als ik ooit geld over heb kom ik wel ff langs vliegen :P haha. Doeidoeixx Marloes

  • 31 Maart 2010 - 15:11

    Jenn:

    Veroo!!!
    ohh je gaat al bijna!! GAAAAF!!
    Relaxed van je appartemenetje zeg, Goed geregeld.:D nice!!

    Ik ga je site zeker bijhouden:D

    kus

  • 01 April 2010 - 20:02

    Tante Jopie Vd Windt:

    Hoi Veroniek,
    Wat ben je enorm ondernemend, weer zo'n prachtige stageplek heel ver weg.
    Ik wens je een fijne tijd daar en veel succes!Groetjes uit Soest.

  • 02 April 2010 - 22:20

    Jacqueline:

    de tijd vliegt voorbij, je gaat al bijna, nou ook ik blijf je volgen en het zal zeker weer een super stage{vakantie} worden, geniet er maar van.

  • 08 April 2010 - 15:02

    Hippie:

    Ik vond het echt plezierig je nog even te zien en ik vind de gedachte jou ms daar te treffen nog veel pelzieriger maar eht aller plezierigst is toch wel dat jij gewoon de tijd van jou leven (again) gaat hebben! Enjoy soo much!

  • 09 April 2010 - 07:54

    Piet En Nel:

    lieve veroniek wij wensen jou een fijne tijd toe daar in nieuw zeeland,hopenlijk steek je er veel van op en kan je weer een mooie scriptie daarover schrijven. een hele goede reis gewenst en voorzichtig hoor! kus van ons.

  • 12 April 2010 - 19:35

    Mam + Pap:

    mam en pap zijn blij, je bent er!!!! zet maar gauw foto's van jullie appartement op je site en ...... van het uitzicht natuurlijk!!!
    dikke dikke knuffel XXXX
Veroniek

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 25595

Voorgaande reizen:

10 April 2010 - 07 Oktober 2010

Afstudeerstage NZTRI

16 November 2007 - 06 Juni 2008

Bachelor scriptie The Wilderness Society, Sydney

Landen bezocht: